- Elõször nézzük meg, nem lazult-e (esett-e) ki az utp kábel a számítógépbõl, és világít-e a hálózati kártyán az aktivitást jelzö kis zöld (esetenként sárga, piros) lámpa.
- Nézzük meg a gépünk IP címét, ennek módja külöbözõ lehet operációs rendszertõl függõen. Ha van 192...vel kezdõdõ cím, akkor a hálózat a számítógépig rendben van.
- Nézzük meg a gépünk tûzfal védelmét, elõfordul, hogy néhány tûzfal úgy érzékeli az internet kapcsolat folyamát, mintha egy készülõ gépfeltörés lenne folyamatban, ezért sajnos kitiltja az internet kapcsolatot.
- Futtasunk Antivírus programot, sajnos napjainkban egyre több olyan vírus is felütötte fejét, amelyek képesek az internet kapcsolatot lassítani, esetenként leállítani.
Ha mindez nem sikeres, hívjuk a Mobillan-Sat ügyfélszolgálatát a 06 70/613-55-39-es vagy 06 92/312-270 számon.